Image Placeholder

Teamfight Tactics Оновлення 14.15

Оригінал Англійською

Нехай час Магії й Хаосу почнеться!

У Магіторіумі, ви обов’язково стикнетесь з магічними рисами та чемпіонами, новими чарівними механіками, та абсолютно новими образами!

Щодо нотаток прийдешнього оновлення, ми почнемо з наших типових образів, та закінчимо системами які змінились, і які повертаються у гру.

Синематик “Магія та Хаос”

Пузань та Пінгві беруть участь у магічній дуелі в Магіторіумі — Я дуже сподіваюсь, що вони закінчать це до того, як хтось постраждає. Зазирніть у світ Магії та Хаосу з нашим новим відео!

Образи “Магії та Хаосу”

Для детальної інформації, щодо прийдешніх образів, натисніть сюди!

Магія й Хаос: АКТ 1

Обидві частини нашого нового набору будуть супроводжуватись Перепусткою, яка слугуватиме вам мапою Магіторіуму — просто додайте води (і магії). Якщо ви бажаєте отримати ще більше нагород з Перепустки, ви можете покращити її до Перепустки+ за 1295 RP. Нагадуємо, що ви завжди можете зачекати та подивитися, як далеко ви просунетесь у прогресі безплатної Перепустки перед тим як покращити та зібрати нагороди, які відкриваються під час гри. До речі, про нагороди, подивімось що там!

Інфографіка Перепустки

Щоб побачити деталі першого розділу Перепустки+, перегляньте Перепустку та статтю Додатково тут!


Арена Цукерня “Ле Кроле”

Шукаєш прикольне місце, щоб випити прохолодне лате з морквяним соком, чи може посмакувати японським омлетом? Тоді Цукерня “Ле Кроле”, переможця трьох Зірок Тактика, нагороди четвертої зірки Місячного сяйва, саме для вас. Арена Цукерня “Ле Кроле” буде доступна у Вимірі Скарбів як Зірковий контент, і залишиться там, допоки оновлення 14.18 не принесе нових нагород!


Чібі

Престижна Чібі Ґвен з Милого Кафе з’явиться в магазині з рештою контенту об 11:00 за Тихоокеанським часом, у день виходу оновлення 14.15! Як і всі Престижні Чібі, Ґвен з Милого Кафе матиме особисте ключове зображення, візуальні ефекти, та анімацію вбивства! Ви можете завдати солодкої поразки своєму ворогу з Престижною Чібі Ґвен з Милого Кафе купивши її в Магазині Ротацій за 25 міфічних медальйонів. Престижна Чібі Ґвен з Милого Кафе закриє магазин перед початком оновлення 14.18.

Чібі Міс Фортуну можна буде купити напряму з магазину за 1900 RP, так само як і її особистий Бум “Гарматний дощ”.

У нас також є Чібі Бойовий Кролик Міс Фортуна, яка готова причепуритися та застрибнути у Конвергенцію. Чібі Бойовий Кролик Міс Фортуна доступна у Вимірі Скарбів як Зірковий контент від початку оновлення і протримається там аж до оновлення 14.17!

Якщо щось миленьке та стрибуче – це не ваш стиль, можливо знищення цілих галактик підійде вам більше? Чібі Вбивця Галактки Зед прибув, щоб скоротити кількість LP ворогів. Встигни купити Чібі Вбивцю Галактки Зеда до того, як він застосує тіньове джутсу для зникнення з Виміру Скарбів у оновленні 14.17.


Варіанти Сяйві та Бан Бан

Не дозволяйте арфі обдурити вас, Сяйві – це злісна Маленька легенда, чий базовий варіант може бути придбаним безпосередньо в магазині за 2500 RP, тоді як інші їх варіанти можна знайти в Магазині Ротацій!

Сяйві матиме лише один Рівень Зірки – фінальну та найфантастичнішу форму. А саме: Базова Сяйві, Захисниця в піжамі Сяйві, Темна Зірка Сяйві, Вампірка Сяйві, та Космічний Ґрув Сяйві.

Нагадуємо, що Вампірка Сяйві Легендарного типу доступна у Перепустці+, у той час, як Космічний Ґрув Сяйві буде доступна як винагорода у Вимірі Скарбів

Також, у нас з’явились нові варіанти Бан Бан, тільки з кролятника і готові до магічної дуелі! Варіанти Бан Бан доступні в Магазині Ротацій, чи (для деяких) у Перепустці +. Варіанти наводимо нижче: Багряний Маг Бан Бан (Перепустка+), Аркана Бан Бан, Бджілка Бан Бан, Ковен Бан Бан (Перепуска+), та Бан Бан з Милого Кафе (Легендарна).


Нагороди за рангові ігри та інше

Нагороди за рангові ігри Чорнильних Казок будуть нараховані гравцям в оновленні 14.15 (коли почнеться Магія й Хаос!) Ви можете переглянути нагороди за свої казкові пригоди у Перепустці чи за цим посиланням тут!


Новий сезон рангових ігор

Новий набір, новий сезон рангових ігор, нові рангові цілі, новий я? Нові ви? Нові ми? [*] Коли Магія й Хаос розпочнеться у вашому регіоні, чи після того, як ви завантажите останнє оновлення на мобільному пристрої, ви можете почати підійматися ранговими сходами.

  • Залежно від вашого рангу у попередньому сезоні, ви почнете між Залізом II та Сріблом IV. Це стосується як і Стандартних рангових ігор, так і Битви дуетів.
  • Після оновлення ви отримаєте 5 калібрувальних матчів, тобто ви не втратите LP за позиції нижче 4 у ваших перших 5 іграх. Також, ви отримаєте додаткові LP за топ-4 позиції. Щасти! 
  • Ваш Гіпер рейтинг буде знижено до 500.
  • Зверніть увагу, що між мобільною та ПК версією існує затримка встановлення оновлення у 24 години.
  • Протягом цього часу, гравці на мобільних пристроях, у тих регіонах де ще не було запущене оновлення, не зможуть грати у рангові ігри попереднього набору. 

Інфографіка магазину ротацій


Покращення інтерфейсу та досвіду користувача

UX Дизайнери як 3-зіркові кері без предметів, яких ти не помічаєш, допоки не відкриєш статистику битви й не побачиш, як їх шкода виділяється серед усіх інших.


UI & UX

Наші Ауґментації Чемпіонів (раніше відомі як Ауґментації Героїв) стали тепер основною частиною досвіду Ауґментацій ТФТ. Тому, ми додаємо їм покращення, яке слугуватиме як постійне нагадування про зростання їх вмінь. 

Попередньо, усі чемпіони відображались на максимальній якості, незалежно від налаштування “якості чемпіона” обраної на ПК чи вимушених налаштувань якості на мобільних пристроях. Ми виправляємо це, дозволяючи вам понизити візуальну якість Чемпіона для покращення продуктивності, якщо це необхідно.

  • Обираючи Ауґментацію Чемпіона, підказка на іконці вміння буде оновлена відповідно до змін, що привнесла ауґментація.
  • Візуальна якість Чемпіонів ТФТ тепер може бути змінена у Налаштуваннях якості “Чемпіонів”.
  • Шкода яка завдається по щиту тепер буде відстежуватися у трекері підсумку бою.

Системне

Сезони змінюються, системи змінюються, але ми завжди будемо поруч із вами.


Чари

Для повної інформації про наші нові механіки обов’язково перегляньте допис від автора Чарів! А поки коротко про головне.

  • Чари – це одноразовий ефект, який ви можете купити у вашому магазині. 
  • Ви можете купити одні Чари за раунд. Після купівлі чарів, вони більше не з’являтимуться у цьому раунді.
  • Чари не з’являтимуться під час раундів проти монстрів.
  • Чари почнуть з’являтися з етапу 2-1. Їх можна буде зустріти у кожному другому магазині. 
  • Під час Етапу 5-1 і надалі, Чари з’являтимуться кожні 3 Магазини.
  • Сила Чарів масштабується як із кожною Стадією, коли вони стають доступні, так і з ціною.
  • Деякі Чари пов’язані з рисами, саме тому вони будуть з’являтися у магазині лише після їх розміщення на дошці. Запропоновані Чари стосуватимуться вашої найактивнішої риси. 
  • Чари, які впливають на бій, повинні бути куплені до початку бою, інакше вони будуть перенесені на наступний бій.

Рівні

Нам би хотілося бачити більше дев’ятих (чи) та десятих рівнів, проте з Чарами (які найчастіше потребують золота), які замінили Зустрічі (що бували інфляційними), скоріш за все вам бракуватиме, скажімо, 8 золота, задля досягнення 10 рівня. Проте, не хвилюйтесь, ми порахуємо різницю прямо тут.

  • Досвід необхідний для кожного рівня: 2/3/4/5/6/7/8/9/10: 2/2/6/10/20/36/48/80/80 >>> 2/2/6/10/20/36/48/76/76

Кількість копій

Ми налаштовуємо кількість копій кожного чемпіона у спільному пулі. 1 та 2-вартісні отримати стане легше, що дозволить збирати їх раніше. Також, через це, ми трохи зменшуємо і їхню повнозіркову силу. В цілому, це повинно запобігти ситуаціям, коли ви не збираєте свого рерол кері до Етапу 4-5, і починаєте відставати від опонентів, котрі грають стратегіями швидкого рівня 8 чи навіть рівня 9. Така зміна повинна покращити досвід гравцям, що надають перевагу дешевшим рерол стратегіям.

Говорячи про покращення реролів, ми додаємо по одній копії кожного 3-вартісного чемпіона у пул. Змінюючи лише це число з 17 на 18, ми дозволяємо двом гравцям сподіватися на тризіркового 3-вартісного чемпіона без допомоги Дублікатора чемпіонів.

Наш пул 4 та 5-вартісних залишиться незмінним з Чорнильних казок, бо ми цілком задоволені показниками покращення цих чемпіонів до 2 та 3-зіркових версій, як точним відображенням їх сили. Зважаючи на це, ми продовжуємо спостерігати за цими показниками та успіхами високовартісних чемпіонів. Тим паче, що наша нова механіка, Чарів має тут вплив.

На завершення, ми додали ще одного 1-вартісного чемпіона, щоб краще заповнити мережу Рис.

  • 1-вартісні: 22 >>> 30
  • 2-вартісні: 20 >>> 25
  • 3-вартісні: 17 >>> 18
  • 4-вартісні: 10
  • 5-вартісні: 9
  • Магія й хаос матимуть додаткового 1-вартісного у порівнянні з попередніми наборами та в сумі 14 1-вартісних та 60 усіх чемпіонів.

Мана

Ми спрощуємо генерацію мани, щоб вона була більш інтуїтивно та менш математично зрозумілою для виявлення, що підійде краще: Синє підсилення, Шьодзіновий спис, чи інший ресурс регенерації мани.

Надлишкова мана отримана з джерел, окрім отримання шкоди, тепер надається лише після використання вміння. Зверніть увагу – це НЕ впливає на ману отриману у межах зазначеної кількості, а лише у випадках, коли з’являється її надлишок. Наприклад: 0/40 чемпіон із Шьодзіновим Списом отримає 5 мани після першого використання вміння, оскільки атака яка спровокувала використання вміння змістить додаткові 5 мани.

Чемпіони зі щитами тепер отримуватимуть правильну кількість мани за отримання шкоди (раніше, вони отримували набагато менше ніж планувалось). Зверніть увагу, що чемпіони блокують отримання додаткової мани при накладанні на себе щита, тому це повпливає на такі предмети як Медальйон залізних соларі та Корону захисника.


Монстри: PvE та Ґолеми

Ми робимо PvE раунди більш послідовними та трохи складнішими. Ці зміни дозволять вам дізнатися що вони роблять для того, щоб допомогти вам перемогти чи програти з вашою “найсильнішою дошкою”. Для Старшого Дракона зміни були незначні, але якщо у вас є Прорізання/Розкол, його сила буде нейтральною.Туманні Вовки та Лезодзьоби потребуватимуть трохи більше атак для вбивства. Краґи ж залишаться незмінними, бо вони вже складні для Магів.

З офіційним анонсом Відродження Світанку Героїв Інформація від розробників, ми завчасно перейменували Вартових на Ґолемів, щоб уникнути плутанини з рисою Вартових у наборі.

Стандартних PvE Монстрів тепер можна переглянути (Міньйони, Краґи, Туманні Вовки, Лезодзьоби, Старший Дракон, Герольд Ущелини). Річкових Крабів переглянути не можна, бо вони не хочуть, щоб їх розглядали й не мають ключового зображення. 

  • Здоров’я Старшого Дракона: 12000 >>> 10000
  • Броня Старшого Дракона: 0 >>> 50
  • Магічний спротив Старшого Дракона: 0 >>> 50
  • Магічний спротив Міньйонів: 0 >>> 10
  • Здоров’я Туманних вовків, великого вовка: 1100 >>> 1300
  • Здоров’я Туманних вовків, маленького вовка: 360 >>> 550
  • Броня Туманних вовків: 25 >>> 15
  • Магічний спротив Туманних вовків: 0 >>> 15
  • Броня Лезодзьобів: 1 >>> 25
  • Магічний спротив Лезодзьобів: 0 >>> 25
  • Герольд Ущелини більше не отримує на 20% менше шкоди від атак
  • Броня Герольда Ущелини: 50 >>> 100
  • Магічний спротив Герольда Ущелини: 0 >>> 100
  • Всі “Вартові” перейменовані на “Ґолемів”

Величезні зміни

Величезні, як новий список магічних Рис та чемпіонів очікує вас у Магії й хаосі!


Наші партнери

Разом з Магією й хаосом виходить так багато контенту, що ми не взмозі розповісти про них у нотатках оновлення. Добре, що у нас є друзі, котрі розбираються у темі створення магії з хаосу і вебсторінками присвяченими контенту про Магію й хаос:

Mobalytics | League of Graphs | OP.gg | TFTactics | LoL Chess | Blitz.gg | MetaTFT | Tacter | Tactics.tools | TFTPS | TFTAcademy


Вилучені Портали

Ми вилучаємо деякі найменш популярні портали, щоб віддати місце для нових та деяких попередніх.

  • Вартові продавця
  • Летальні легенди
  • Великі легенди

Портали: нові та ті що повертаються

Нові механіки та деякі Ґолеми-піньяти принесли нам три нові Портали! Ми також раді поверненню двох Порталів з попередніх наборів.

  • НовеҐолеми зі скарбами: Почніть гру з Ґолемами які постійно споряджені Нестабільною скринею скарбів. На етапі 3-5, Ґолем вдягає ще одну (7-1 у Гіпер Ролі).
  • НовеПеревиконувач: Потужні Чари можуть з’явитися у грі раніше.
  • НовеФестиваль чаклунства: Цієї гри Чари коштують на 50% дешевше.
  • Завантажена Карусель: Чемпіони на Каруселі тримають 2 предмети замість 1.
  • Арсенал скарбів: На етапі 4-7 оберіть потужний набір з 5 частин. (8-1 у Гіпер Ролі).
  • Тренер Вартових перейменований на Тренера Ґолемів.

ЦИКЛИ АУҐУМЕНТАЦІЙ: ВИДАЛЕНІ

Разом з більш ніж 140 новими Ауґментаціями, та тими, що повернуться (а також Коронами, Ауґументаціями високих ставок,  Ауґументаціями чемпіонів, та іншим), нам було потрібно звільнити для них місце. Ми обрали список нижче, тому що: ми маємо або кращу заміну,  вони були непопулярні, чи Ауґументація була в останніх наборах занадто часто. Наступним Ауґументаціям треба відпочити, проте хто знає, можливо вони повернуться у наступних наборах?

Наступні Ауґментації були вилучені :

  • Зміна темпу (Switching Gears)
  • Аптекар I (Harmacist)
  • Цілющі кулі l (Healings Orbs)
  • Найкращі друзі I (Best Friends)
  • Підбери сміття (Pick of the Litter)
  • Підбери сміття+ (Pick of the Litter)
  • Гігантська рішучість (Gargantuan Resolve)
  • Повністю адаптований (Fully Adapted)
  • Великі цабе (Heavy Hitters)
  • Приховані скарби ll (Buried Treasures)
  • Кібернетичний зв’язок ll (Cybernetic Uplink)
  • Кібернетична навала ll (Cybernetic Bulk)
  • Ідеалізм (Idealism)
  • Аптекар ll (Harmacist)
  • Цілющі кульки ll (Healing Orbs)
  • Низка Удач (Lucky Streak)
  • Шокова терапія (Shock Treatment)
  • Надріз (A Cut Above)
  • Нерухома підтримка ll (Stationary Support)
  • Коштовний лотос l (Jeweled Lotus)
  • Подарунок від полеглих (Gifts From The Fallen)
  • Знай ворога в лице (Know Your Enemy)
  • Найкращі друзі lI (Best Friends)
  • Купа характеристик! (Tons of Stats!)
  • Низькі ставки (Low Interest Rates)
  • Динамічна пара (Dynamic Duo)
  • Забагато солодкого (Too Much Candy)
  • Кібернетичний зв’язок lll (Cybernetic Uplink)
  • Кібернетична навала lll (Cybernetic Bulk)
  • Trash to Treasure
  • Двоє за одного (Two For One)
  • Аптекар III (Harmacist)
  • Стартовий набір (Starter Kit)
  • Непереборна сила (Overwhelming Force)
  • Вивільнення Аркани (Unleashed Arcana)
  • Нерухома підтримка lll (Stationary Support)
  • Скринька порятунку (Salvage Bin)
  • Скринька порятунку+ (Salvage Bin)
  • Коштовний лотос ll (Jeweled Lotus)
  • Ба-БАХ (Ba-Boom)
  • Гедж-фонд+ (Hedge Fund)
  • Гедж-фонд++ (Hedge Fund)
  • Спільник (Accomplice)

Повернені ауґментації:

Ми повертаємо деякі ауґментації, що полюбилися гравцям у минулих наборах.

  • Лавка Пандори (Pandora’s Bench)
  • Військові трофеї I (Spoils of War)
  • AFK
  • Військові трофеї II (Spoils of War)
  • Військові трофеї IIl (Spoils of War)
  • Що за сила (What The Forge)
  • Якою ціною (At What Cost)

Нові ауґментації: нотатки

Більше 140 Ауґументацій повертаються у оновленні Магії й Хаосу і ми не будемо  вказувати їх тут, проте, якщо ви бажаєте отримати більше інформації, обов’язково перегляньте сайти наших друзів, про які ми згадували раніше. Якщо ж вам хочеться дізнатися про важкий процес створення деяких нових Ауґументацій, включаючи нові ризикові ауґментації чи оновлені ауґментації чемпіонів, ви можете ознайомитися зі статтею тут!


Основні та Сяйнисті предмети

Вармоґові обладунки завжди були сильним предметом для ранньої гри, що втрачали свою цінність на пізніх стадіях. Зі збільшенням додаткового здоров’я, предмет має краще відчуватися протягом всієї гри.

  • Вармоґові обладунки (Warmog’s Armor) – додаткове здоров’я: 8% >>> 12%
  • Вармоґова гординя (Warmog’s Pride) (Сяйнисте) – додаткове здоров’я: 15% >>> 20%
  • Вармоґова гординя (Сяйниста версія) – зцілення щосекунди: 1% >>> 1.5%

Артефакти

Діамантові руки були одним з найсильніших Артефактів вже деякий час. Потужність цього предмету виражалася постійною течією додаткового золота, котра може здаватися невеликою, але дуже впливовою протягом всієї ранньої гри. При спробі створення балансу навколо Діамантових рук, ми прибираємо те, чому цей предмет всім так подобався, тому ми вирішили замінити предмет цікавішим – оновленою версією Моґулової кольчуги! Моґулова кольчуга – це захисний артефакт, що накопичує захисні характеристики до 35 разів (зараз), а потім дарує золото кожні 5 секунд, якщо власник предмета живий. Спробуйте використати Моґулову кольчугу на супертанковому чемпіоні передньої лінії (рекомендуємо також використати посилені Вармоґові обладунки та Кам’яний обладунок ґаргульї), коли ваш кері має Гекстековий багнет.

  • Діамантові руки прибрано з пулу Артефактів.
  • Моґулова кольчуга (Mogul’s Mail) повертається у пул Артефактів
  • [Нове] Моґулова кольчуга: після накопичення максимальної кількості зарядів, продовжуйте отримувати 1 золота кожні 5 секунд.
  • Моґулова кольчуга: максимальна кількість зарядів: 40 >>> 35
  • Моґулова кольчуга: здоров’я за заряд: 6 >>> 7
  • Моґулова кольчуга: золото при накопиченні максимуму: 2 >>> 1

Предмети підтримки

Ми змінюємо Занадто великий камінь (Needlessly Big Gem), щоб зробити його кориснішим у бою. Раніше, цей предмет підтримки обирали тільки тоді, коли мали композицію, що дозволить протриматися достатньо й отримати величезну прибавку у 40% додаткової шкоди. Тепер додаткова шкода надається відразу і постійно збільшується протягом 15 секунд, поки власник предмета залишається живим.

Неприязнь (Spite) – це один з найважчих предметів підтримки у правильному використанні, бо потребує швидкої смерті власника, будучи оточеним головними чемпіонами суперника, для послаблення їх атакуючих характеристик, але в той самий момент знаходячись біля сильних союзників, покращуючи їх характеристики. У Чорнильних казках цей предмет в основному використовували з Дуелянтами. Для Магії й хаосу ми вирішили зробити цей предмет більш гнучким, залишивши саму неприязну ідею. Власник Неприязні тепер може розміщуватися так, щоб посилювати характеристики атаки союзників, а при його смерті – вороги приголомшуються у радіусі 2 гексів.

  • [Змінено] Занадто великий камінь – здоров’я: 300 >>> 250
  • Занадто великий камінь більше не унікальний предмет
  • Занадто великий камінь – ваша команда завдає 10% додаткової шкоди. Кожну секунду, поки власник предмета живий, ваша команда завдає на 1% додаткової шкоди більше. Накопичується до загальних 25%
  • [Змінено] Неприязнь – Початок бою: власник предмета і всі союзники у сусідніх гексах отримують 20% сили атаки та 20 сили вмінь. Коли цей чемпіон помирає, ворожі чемпіони у радіусі 2 гексів приголомшуються на 2 секунди.

Величезні зміни

  • Арени Шурімських пісків та Дотику порожнечі більше не показують мобільну версію зображення у меню вибору арени
  • Ми виправили помилку візуального відображення при розвідці арени Святині перших земель 
  • Чик-чик: Ґвен більше не ріже ножицями при емоції провокації у розвідці.
  • Ми виправили помилку візуального відображення під час трансформації арени Бойової академії.
  • Ми виправили помилку під час котрої анімація Бумів деяких Чібі неправильно зникала, коли інші гравці розвідували цей стіл.